A minőségmenedzsment feladatai a magyarországi gyógyfürdőkben, az Irgalmasok Veli Bej Fürdője és a Király Gyógyfürdő példáján keresztül

Németh Réka (2016) A minőségmenedzsment feladatai a magyarországi gyógyfürdőkben, az Irgalmasok Veli Bej Fürdője és a Király Gyógyfürdő példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Németh Réka - Minőségmenedzsment feladatai a magyarországi gyógyfürdőkben.pdf] PDF
Németh Réka - Minőségmenedzsment feladatai a magyarországi gyógyfürdőkben.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Hefelle-Kiss Ferenc
NEM RÉSZLETEZETT
óraadó

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gyógyfürdő, minőség, Király Gyógyfürdő, Irgalmasok Veli Bej Fürdője, Budapest fürdői, fürdőkultúra
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 15. 11:14
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 27. 11:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet