Németh Réka (2016) A minőségmenedzsment feladatai a magyarországi gyógyfürdőkben, az Irgalmasok Veli Bej Fürdője és a Király Gyógyfürdő példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Németh Réka - Minőségmenedzsment feladatai a magyarországi gyógyfürdőkben.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (4MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gyógyfürdő, minőség, Király Gyógyfürdő, Irgalmasok Veli Bej Fürdője, Budapest fürdői, fürdőkultúra |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 15. 11:14 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jan. 27. 11:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |