Tomán Lilla (2016) Márkaépítés a közösségi média használatával - Gyakorlati megvalósítás a Chio márkamenedzsmentben. Faculty of Finance and Accountancy.
![]() |
PDF
Tomán Lilla Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (2MB) |
![]() |
PDF
Tomán Lilla szakdolgozat titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (12MB) |
![]() |
PDF
Tomán Lilla nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (153kB) |
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of Finance and Accountancy
Department
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Közösségi média, Márkaépítés, Online kommunikáció |
Depositing User: | Lilla Tomán |
Date Deposited: | 2016. Dec. 13. 11:09 |
Last Modified: | 2016. Dec. 13. 11:09 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |