Márkaépítés a közösségi média használatával - Gyakorlati megvalósítás a Chio márkamenedzsmentben

Tomán Lilla (2016) Márkaépítés a közösségi média használatával - Gyakorlati megvalósítás a Chio márkamenedzsmentben. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of Tomán Lilla Szakdolgozat.pdf] PDF
Tomán Lilla Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)
[thumbnail of Tomán Lilla szakdolgozat titkosítási kérelem.pdf] PDF
Tomán Lilla szakdolgozat titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (12MB)
[thumbnail of Tomán Lilla nyilatkozat.pdf] PDF
Tomán Lilla nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (153kB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Közösségi média, Márkaépítés, Online kommunikáció
Depositing User: Lilla Tomán
Date Deposited: 2016. Dec. 13. 11:09
Last Modified: 2016. Dec. 13. 11:09

Actions (login required)

View Item View Item