A közösségi média marketing és szerepe az Ultimate Fighting Championship sikertörténetében

Faragó András (2016) A közösségi média marketing és szerepe az Ultimate Fighting Championship sikertörténetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Faragó András A közösségi média marketing és szerepe az Ultimate Fighting Championship sikertörténetében PDF.pdf] PDF
Faragó András A közösségi média marketing és szerepe az Ultimate Fighting Championship sikertörténetében PDF.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Totth Gedeon
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média , Marketingkommunikáció , Sport , Facebook, Ultimate Fighting Championship
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 10:27
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 23. 10:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet