A közösségi média marketing és szerepe az Ultimate Fighting Championship sikertörténetében

Faragó András (2016) A közösségi média marketing és szerepe az Ultimate Fighting Championship sikertörténetében. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Faragó András A közösségi média marketing és szerepe az Ultimate Fighting Championship sikertörténetében PDF.pdf] PDF
Faragó András A közösségi média marketing és szerepe az Ultimate Fighting Championship sikertörténetében PDF.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Keresekedelem és Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Totth Gedeon
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Közösségi média , Marketingkommunikáció , Sport , Facebook, Ultimate Fighting Championship
Depositing User: Hegedűsné Orbán Éva
Date Deposited: 2016. Dec. 12. 10:27
Last Modified: 2017. May. 23. 10:31

Actions (login required)

View Item View Item