Faragó András (2016) A közösségi média marketing és szerepe az Ultimate Fighting Championship sikertörténetében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Faragó András A közösségi média marketing és szerepe az Ultimate Fighting Championship sikertörténetében PDF.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Közösségi média , Marketingkommunikáció , Sport , Facebook, Ultimate Fighting Championship |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 12. 10:27 |
Utolsó módosítás: | 2017. Máj. 23. 10:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |