Virtuális fogyasztói szocializáció, Avagy a Z generációs kiskamaszok fogyasztói szocializációja az internet árnyékában

Szabó Napsugár (2016) Virtuális fogyasztói szocializáció, Avagy a Z generációs kiskamaszok fogyasztói szocializációja az internet árnyékában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Virtuális Fogyasztói szocializáció.pdf] PDF
Virtuális Fogyasztói szocializáció.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói szocializáció, Z-generáció, Internet, Online fogyasztás, Generációs marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 10:44
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 19. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet