Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban

Madarász Lilla (2016) Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Madarász Lilla BGE_2016.12.11.pdf] PDF
Szakdolgozat - Madarász Lilla BGE_2016.12.11.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)

Magyar cím

Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Tartalommarketing, Marketing, Tartalomfogyasztás
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 09:26
Utolsó módosítás: 2017. Ápr. 18. 09:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet