Apró Dóra (2016) A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas Eastern Europe Kft. belföldi viszonteladó partnereinek körében. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas E.E. Kft. belföldi viszonteladói partnereink körében.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only Download (3MB) |
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Piackutatás, B2B, márkakutatás |
Depositing User: | Hegedűsné Orbán Éva |
Date Deposited: | 2016. Dec. 12. 10:39 |
Last Modified: | 2017. Apr. 04. 09:19 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |