A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas Eastern Europe Kft. belföldi viszonteladó partnereinek körében

Apró Dóra (2016) A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas Eastern Europe Kft. belföldi viszonteladó partnereinek körében. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas E.E. Kft. belföldi viszonteladói partnereink körében.pdf] PDF
A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas E.E. Kft. belföldi viszonteladói partnereink körében.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (3MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Keresekedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Piackutatás, B2B, márkakutatás
Depositing User: Hegedűsné Orbán Éva
Date Deposited: 2016. Dec. 12. 10:39
Last Modified: 2017. Apr. 04. 09:19

Actions (login required)

View Item View Item