Apró Dóra (2016) A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas Eastern Europe Kft. belföldi viszonteladó partnereinek körében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas E.E. Kft. belföldi viszonteladói partnereink körében.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (3MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Piackutatás, B2B, márkakutatás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 12. 10:39 |
Utolsó módosítás: | 2017. Ápr. 04. 09:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |