A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas Eastern Europe Kft. belföldi viszonteladó partnereinek körében

Apró Dóra (2016) A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas Eastern Europe Kft. belföldi viszonteladó partnereinek körében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas E.E. Kft. belföldi viszonteladói partnereink körében.pdf] PDF
A Nortene kertészeti márka piaci pozíciójának meghatározása az Intermas E.E. Kft. belföldi viszonteladói partnereink körében.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Piackutatás, B2B, márkakutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 10:39
Utolsó módosítás: 2017. Ápr. 04. 09:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet