A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében

Jaszenák Tamás (2016) A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében.pdf] PDF
A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Borturizmus, Bormarketing, Rendezvények, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 09:35
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 01. 15:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet