Nyitrai Boglárka (2016) Az Y generáció munkahelyi motivációi. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_végleges_pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az Y generáció, mint fogalom mára már szinte unásig emlegetett „buzzword”, szakzsargon, amivel sok mindent el lehet adni, és amire sok esetben lehet hivatkozni. De ez a téma mégsem unalmas, hiszen a generáció tagjaiért nagy a küzdelem a cégek körében. Minden vállalat tudni szeretné, mivel lehet őket bevonzani, és ha már ott vannak a vállalatnál, mivel lehet őket megtartani. A téma azért is érdekes a számomra, mert magam is az Y generáció tagja vagyok, illetve nap, mint nap foglalkozom ezzel a kérdéskörrel a munkámból kifolyólag. Az ipszilonokat számos sztereotípia lengi körbe: lusták, nem tisztelik az idősebbeket, állandóan az okostelefonjaikat nyomkodják, 0% munkáért 100% fizetést akarnak, nem lojálisak, „munkaélmény habzsolók” és képtelenek az elköteleződésre. Az általánosítás itt sem helytálló, mert ezek, pláne így együtt, nem minden Y generációsra igazak. A vállalatoknak meg kell tanulni kihasználni a fellelhető értékeket, az újító szellemiséget, meghallgatni az új ötleteket és elkezdeni azokkal dolgozni. A munkaerőpiac egy harmadát már az Y generáció teszik ki, így ők lesznek hamarosan a fő célcsoport, akiknek a vállalatok el akarnak adni, termelni, és velük akarnak együttműködni.
Magyar cím
Az Y generáció munkahelyi motivációi
Angol cím
The Motivation of The Generation Y in The Workplace
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Y generáció, Motiváció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 12. 10:17 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 13:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |