Briski Brigitta (2016) A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Briski-Brigitta_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
|
PDF
Briski Brigitta-Hivatalos Bejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (180kB) |
Magyar cím
A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingstratégia, Legrand Zrt., Elégedettség |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 12. 10:25 |
Utolsó módosítás: | 2017. Ápr. 05. 14:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |