A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül

Stuller Angelika Krisztina (2016) A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of corporateidentity_stullera.pdf] PDF
corporateidentity_stullera.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom a vállalati identitásról, annak részeiről, eszközeiről, szervezeten belüli kommunikációjának szerepéről és jelentőségéről szól. Vállalati arculat témában számos szakirodalom létezik, ám a belső, dolgozók felé irányuló kommunikálásának fontosságáról még igen kevés tanulmány lelhető fel. Egy vállalat identitása azon kézzel- és kézzel nem fogható elemek összessége, amelyek megkülönböztetik őt más szervezetektől. Nem csak a vállalat vezetői és menedzsmentje bírnak rá formáló hatással; az arculatot nagyban befolyásolja kultúrája, filozófiája, környezete, dolgozói és számos egyéb tényező. Multidiszciplináris, felöleli a stratégia, a kultúra és a kommunikáció területeit is. Kutatásomban szeretném feltérképezni, hogy a világ egyik vezető szállodalánca hogyan kommunikálja dolgozói felé arculatát, milyen módszerekkel és eszközökkel adja át számukra a kötelező sztenderdeket, irányelveket és egyéb kötelezettségeket. Hogyan motiválja, és éri el alkalmazottai azonosulását a vállalat értékeivel, és a dolgozók szemszögéből nézve mennyire sikeres ez.

Magyar cím

A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Karakasné Morvay Klára
NEM RÉSZLETEZETT
Főiskolai docens, PhD

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vállalati identitás, Vállalati arculat belső kommunikációja, Hilton Hotels & Resorts, Vállalati filozófia és kultúra, Dolgozói elégedettség
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 09:57
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 14. 17:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet