Az online marketingkommunikáció térhódítása kisvállalati szegmensben

Molnár Ákos Bence (2016) Az online marketingkommunikáció térhódítása kisvállalati szegmensben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Molnár Ákos Bence 2016.pdf] PDF
Szakdolgozat Molnár Ákos Bence 2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, Marketing eszközök, Marketingkommunikáció, Kommunikációs eszközök, Kis- és középvállalatok, hazai kis- és középvállalkozások
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 09:18
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 19. 17:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet