Múzeumi marketing a 21. században - Központban a Magyar Nemzeti Múzeum

Varga Dorina Erzsébet (2016) Múzeumi marketing a 21. században - Központban a Magyar Nemzeti Múzeum. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of VargaDorinaErzsébet_L5LS5T_Múzeumimarketing.pdf] PDF
VargaDorinaErzsébet_L5LS5T_Múzeumimarketing.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Magyarország, Magyar Nemzeti Múzeum, Múzeumi marketing, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 10:22
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 23. 09:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet