Köő Csilla (2016) Gyógyszergyártói marketingkommunikációs eszközök és gyakorlati szerepüknek megítélése a diabetológus szakorvosok informálódási szokásainak alapján. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat-Gyógyszergyártói marketingkommunikációs eszközök és szerepüknek gyakorlati megítélése_2016_Köő_Csilla.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing , Marketingkommunikáció , Gyógyszeripar |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 12. 08:15 |
Utolsó módosítás: | 2017. Ápr. 11. 10:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |