Gyógyszergyártói marketingkommunikációs eszközök és gyakorlati szerepüknek megítélése a diabetológus szakorvosok informálódási szokásainak alapján

Köő Csilla (2016) Gyógyszergyártói marketingkommunikációs eszközök és gyakorlati szerepüknek megítélése a diabetológus szakorvosok informálódási szokásainak alapján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Gyógyszergyártói marketingkommunikációs eszközök és szerepüknek gyakorlati megítélése_2016_Köő_Csilla.pdf] PDF
Szakdolgozat-Gyógyszergyártói marketingkommunikációs eszközök és szerepüknek gyakorlati megítélése_2016_Köő_Csilla.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing , Marketingkommunikáció , Gyógyszeripar
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 08:15
Utolsó módosítás: 2017. Ápr. 11. 10:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet