But-Pálfi Brigitta (2016) Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Ösztönzésmenedzsment, Törzsvendégprogram, Dolgozói motiváció, motiváció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 12. 11:55 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jan. 26. 14:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |