A digitális marketing fejlődése és határai a 21. században a Mito Communications Zrt. SEO adatain keresztül

Balogh Adrienn (2016) A digitális marketing fejlődése és határai a 21. században a Mito Communications Zrt. SEO adatain keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Balogh_Adrienn_B54FN2.pdf] PDF
Szakdolgozat_Balogh_Adrienn_B54FN2.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Magyar cím

A digitális marketing fejlődése és határai a 21. században a Mito Communications Zrt. SEO adatain keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Alkalmazott Kommunikáció Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: SEO, Digitális marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 09:55
Utolsó módosítás: 2021. Már. 23. 12:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet