Trend a lelke mindennek – a budapesti butikhotelek vendégpreferenciáinak bemutatása a Hotel Palazzo Zichy**** példáján keresztül

Mihálcz Rita Dóra (2016) Trend a lelke mindennek – a budapesti butikhotelek vendégpreferenciáinak bemutatása a Hotel Palazzo Zichy**** példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Mihálcz_Rita-Szakdolgozat.pdf] PDF
Mihálcz_Rita-Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-Vendéglátás Alapszak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Butikszálloda, Vendégelégedettség, Minőségbiztosítás, Hotel Palazzo Zichy, TripAdvisor
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 13. 08:11
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 06. 13:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet