Joó Sándor (2016) A CRM rendszer bevezetése a Vodafone Magyarországnál. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Joo Sandor - Diplomamunka_v43.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (724kB) |
Absztrakt (kivonat)
Számos cég elindította már saját CRM programját, melynek célja az értékesítési rendszer lecserélése egy ügyfélközpontú rendszerre. A szakdolgozat a Vodafone Magyarország CRM bevezetését mutatja be.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, Változásmenedzsment, Értékesítési rendszerek, Vodafone, Ügyfélkapcsolat |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 10. 10:42 |
Utolsó módosítás: | 2017. Okt. 05. 13:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |