La psychologie de la publicité: par le cas d'Aldi et d'Auchan Hongrie

Viragh Lili (2016) La psychologie de la publicité: par le cas d'Aldi et d'Auchan Hongrie. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Dissértation Finale. pdf.pdf] PDF
Dissértation Finale. pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Reklámpszichológia - Az Aldi és Auchan Magyarország példáján keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (francia nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Reklámpszichológia, Aldi Magyarország, Auchan Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 10. 10:35
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 22. 12:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet