Egy probiotikum bevezetése és marketingje az Enterol példáján keresztül

Keresztúri Péter (2016) Egy probiotikum bevezetése és marketingje az Enterol példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Egy probiotikum bevezetése és marketingje.pdf] PDF
Egy probiotikum bevezetése és marketingje.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Egy probiotikum bevezetésének folyamata a magyar piacra. Versenytárselemzés, keresletkínálat felmérése, a termék adatainak részletes leírása. Marketing terv és marketingstratégia, valamint a marketing mix meghatározása, használt ATL és BTL eszközök jelentőségének és céljának kifejtése.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Totth Gedeon
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Probiotikum, Gyógyszer, Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 09:08
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 07. 11:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet