Keresztúri Péter (2016) Egy probiotikum bevezetése és marketingje az Enterol példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Egy probiotikum bevezetése és marketingje.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy probiotikum bevezetésének folyamata a magyar piacra. Versenytárselemzés, keresletkínálat felmérése, a termék adatainak részletes leírása. Marketing terv és marketingstratégia, valamint a marketing mix meghatározása, használt ATL és BTL eszközök jelentőségének és céljának kifejtése.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Probiotikum, Gyógyszer, Marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 12. 09:08 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jún. 07. 11:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |