Almási Ninetta Mirella (2016) Online reviews, guest complaints and their impact on Hilton Budapest City. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Final version of the dissertation.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2036. Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Nowadays the role of online reviews has become more and more important for both hotels and potential guests. As people tend to spend more time on travelling, favourable feedback can be extremely beneficial for accommodation facilities. However, reviews bear both dangers and opportunities. Positive feedback is probable to convince the readers to choose a certain accommodation, while negative feedbacks may dissuade them. This research paper is supposed to answer the question whether online reviews have positive or negative influence on hotels,especially on the Hilton Budapest City.
Magyar cím
Online értékelések, vendégpanaszok és ezek hatása a Hilton Budapest Cityre
Angol cím
Online reviews, guest complaints and their impact on Hilton Budapest City
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | guest feedback, complaint, online review |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Petics Mariann |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 09. 12:07 |
Utolsó módosítás: | 2018. Már. 01. 16:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |