Analysis of Harangvölgyi Institute Budapest's Marketing Activity

Martin Fanny (2016) Analysis of Harangvölgyi Institute Budapest's Marketing Activity. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of THESIS2016.pdf] PDF
THESIS2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A Harangvölgyi Institute Budapest marketingtevékenységének elemzése

Angol cím

Analysis of Harangvölgyi Institute Budapest's Marketing Activity

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing kommunikáció, Szépségipar, Primer kutatás, Kvantitatív kutatás, Kvalitatív kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 09. 09:38
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 28. 11:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet