A kávéházak piaci pozíciója, egy konkrét kávéház megvalósításának és gazdálkodásának elemzése

Perjámosy Leila (2016) A kávéházak piaci pozíciója, egy konkrét kávéház megvalósításának és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A kávéházak piaci pozíciója, egy konkrét kávéház megvalósításának és gazdálkodásának elemzése.pdf] PDF
A kávéházak piaci pozíciója, egy konkrét kávéház megvalósításának és gazdálkodásának elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kávéházak, , napjaink kávéházai, megvalósíthatósági tanulmány, újhullámos kávéház, breakfast & more
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 08. 17:05
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 16. 15:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet