A gazdaságostól a prémiumig – avagy a saját márkák térnyerése

Garancsi Tünde (2014) A gazdaságostól a prémiumig – avagy a saját márkák térnyerése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Garancsi_Tünde_Szakdolgozat.pdf] PDF
Garancsi_Tünde_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A gazdaságostól a prémiumig – avagy a saját márkák térnyerése

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Saját márka, Kereskedelmi márka, Tesco, Vásárlási magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:18
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 15. 11:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet