Egy borászati kisvállalkozás marketingstratégiája a Skrabski Pincészet példáján keresztül

Endrédi Péter (2016) Egy borászati kisvállalkozás marketingstratégiája a Skrabski Pincészet példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Endrédi Péter.pdf] PDF
Szakdolgozat_Endrédi Péter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Borászat, Marketingstratégia, Skrabski Pincészet, Kis- és középvállalkozások
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 09. 08:34
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 22. 13:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet