Exit vagy out of business? : Mitől sikeres egy startup, hogyan segíti ezt a Magyar Kereskedelem-fejlesztési és Promóciós Kft?

Szollár Zsolt (2016) Exit vagy out of business? : Mitől sikeres egy startup, hogyan segíti ezt a Magyar Kereskedelem-fejlesztési és Promóciós Kft? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of végleges.pdf] PDF
végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Vállalkozások és Emberi Erőforrások Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Startup , Magyar Kereskedelem-fejlesztési és Promóciós Kft., Siker, Marketing , Befektetők
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 08. 10:49
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 30. 12:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet