Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában

Tormássy Attila (2016) Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Szakdolgozat - Tormássy Attila - evys2j.pdf] PDF
Szakdolgozat - Tormássy Attila - evys2j.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (5MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. habil. Szabó Zoltán
UNSPECIFIED
Phd MBA, egyetemi docens

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Haszonjármű, Új média, Marketingkommunikáció, B2B marketing
Depositing User: Hegedűsné Orbán Éva
Date Deposited: 2016. Dec. 09. 08:41
Last Modified: 2022. Jun. 27. 15:32

Actions (login required)

View Item View Item