Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában

Tormássy Attila (2016) Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Tormássy Attila - evys2j.pdf] PDF
Szakdolgozat - Tormássy Attila - evys2j.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Haszonjármű, Új média, Marketingkommunikáció, B2B marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 09. 08:41
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 27. 15:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet