A Spa szolgáltatás létjogosultsága, a Boscolo Budapest Autograph Collection példáján keresztül

Fenyvesi Tímea (2016) A Spa szolgáltatás létjogosultsága, a Boscolo Budapest Autograph Collection példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Spa szolgáltatás létjogosultsága, a Boscolo Budapest Autograph Collection példáján keresztül.pdf] PDF
A Spa szolgáltatás létjogosultsága, a Boscolo Budapest Autograph Collection példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2116. December 31..

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakmai gyakorlatom során, amit a Boscolo Budapest Spa részlegén töltöttem betekintést nyertem a részleg működésébe és megismerhettem annak hibáit, a vendégek elégedetlenségét kiváltó okait. A szállodához való kötődésemből kifolyólag küldetésemnek éreztem, hogy a témát alaposabban megvizsgáljam. Véleményem szerint a helyzet apró változtatásokkal, minimális beruházásokkal javítható. Kutatásként vendégelégedettségi kérdőíveket készítettem, megvizsgáltam a munkám során napi szinten használt vendégforgalmi adatokat és a bevételek alakulását, illetve mélyinterjút készítettem a Spa Manager-ével. Eredményeim és következtetéseim összegzése után javaslatokat tettem a negatívumok orvoslására. Kutatómunkám célja tehát, hogy a Spa működését és vendégelégedettségét bemutassam, létfontosságát bizonyítsam és javaslatokat tegyek a Spa hatékonyabb működésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: spa, Boscolo Budapest, egészségturizmus, wellness, vendégelégedettség, létjogosultság
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 09. 08:58
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 10. 11:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet