Fenyvesi Tímea (2016) A Spa szolgáltatás létjogosultsága, a Boscolo Budapest Autograph Collection példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Spa szolgáltatás létjogosultsága, a Boscolo Budapest Autograph Collection példáján keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2116. December 31.. Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakmai gyakorlatom során, amit a Boscolo Budapest Spa részlegén töltöttem betekintést nyertem a részleg működésébe és megismerhettem annak hibáit, a vendégek elégedetlenségét kiváltó okait. A szállodához való kötődésemből kifolyólag küldetésemnek éreztem, hogy a témát alaposabban megvizsgáljam. Véleményem szerint a helyzet apró változtatásokkal, minimális beruházásokkal javítható. Kutatásként vendégelégedettségi kérdőíveket készítettem, megvizsgáltam a munkám során napi szinten használt vendégforgalmi adatokat és a bevételek alakulását, illetve mélyinterjút készítettem a Spa Manager-ével. Eredményeim és következtetéseim összegzése után javaslatokat tettem a negatívumok orvoslására. Kutatómunkám célja tehát, hogy a Spa működését és vendégelégedettségét bemutassam, létfontosságát bizonyítsam és javaslatokat tegyek a Spa hatékonyabb működésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | spa, Boscolo Budapest, egészségturizmus, wellness, vendégelégedettség, létjogosultság |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 09. 08:58 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 10. 11:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |