Szőke Áron (2016) The Role of Online Media, Marketing and Advertising Efforts of Travel Agencies through the Example of Kartago Tours and OTP Travel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation Aron Szoke.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Angol cím
The Role of Online Media, Marketing and Advertising Efforts of Travel Agencies through the Example of Kartago Tours and OTP Travel
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus - Vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Travel Agency, Kartago Tours, Online marketing, OTP Travel, Effects of advertising |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Petics Mariann |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 08. 14:46 |
Utolsó módosítás: | 2019. Ápr. 16. 13:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |