A Front Office tevékenységének kiemelt szerepe, illetve vendégelégedettségének vizsgálata a Boscolo Budapest Hotelben

Majtényi Stella (2016) A Front Office tevékenységének kiemelt szerepe, illetve vendégelégedettségének vizsgálata a Boscolo Budapest Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Majtényi Stella Szakdolgozat 2016.pdf] PDF
Majtényi Stella Szakdolgozat 2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Front Office, Vendégelégedettség, Boscolo Budapest Hotel, Recepció, Ötcsillag
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 06. 14:04
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 10. 11:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet