A marketingkommunikáció szerepe az ötcsillagos szállodákban, a Boscolo Budapest Hotel és a Sofitel Budapest Chain Bridge összehasonlítása alapján

Majtényi Gréta (2016) A marketingkommunikáció szerepe az ötcsillagos szállodákban, a Boscolo Budapest Hotel és a Sofitel Budapest Chain Bridge összehasonlítása alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Majtenyi Greta_Szakdolgozat.pdf] PDF
Majtenyi Greta_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing , Boscolo Budapest , Marketingkommunikáció , Sofitel Budapest Chain Bridge , Ötcsillag
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 06. 13:58
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 25. 15:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet