Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül

Búza Blanka (2016) Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Búza Blanka DFNVXO szakdolgozat.pdf] PDF
Búza Blanka DFNVXO szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, szálloda marketing, Közösségi média , Brüsszeli szálloda, Thon Hotel EU
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 07. 16:17
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 26. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet