Az e-mail marketing, mint a direkt marketing egyik legfontosabb eszköze

Szlifka János (2016) Az e-mail marketing, mint a direkt marketing egyik legfontosabb eszköze. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szlifka Janos 2016 szakdolgozat ozfiq6.pdf] PDF
Szlifka Janos 2016 szakdolgozat ozfiq6.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (16MB)

Magyar cím

Az e-mail marketing, mint a direkt marketing egyik legfontosabb eszköze

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hamburger Béla
NEM RÉSZLETEZETT
főiskolai docens

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-mail, Direkt marketing, hírlevél, adatvédelem, Online kampány, Online hirdetés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 05. 10:01
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 30. 14:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet