Szabó Dorottya (2016) A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
szabodorottya.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat témája a fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatosság. A munka érinti a fogyasztói magatartás, a márkázás és a kereskedelmi márkázás szakmai hátterét, illetve egy primer kutatás eredményeinek alapján bemutatja a magyar fogyasztók jellemzőit a vásárlási tudatosságuk szempontjából.
Magyar cím
A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói tudatosság, vásárlási attitűd, kereskedelmi márka, fogyasztói vásárlás, tudatosság |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 06. 08:41 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jan. 30. 09:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |