A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága

Szabó Dorottya (2016) A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szabodorottya.pdf] PDF
szabodorottya.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat témája a fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatosság. A munka érinti a fogyasztói magatartás, a márkázás és a kereskedelmi márkázás szakmai hátterét, illetve egy primer kutatás eredményeinek alapján bemutatja a magyar fogyasztók jellemzőit a vásárlási tudatosságuk szempontjából.

Magyar cím

A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói tudatosság, vásárlási attitűd, kereskedelmi márka, fogyasztói vásárlás, tudatosság
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 06. 08:41
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 30. 09:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet