Changing consumer behavior in the cultural sector with special regards to Vígszínház

Bessenyei Anna (2016) Changing consumer behavior in the cultural sector with special regards to Vígszínház. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of DISSERTATION_2016_FINAL_PDF.pdf] PDF
DISSERTATION_2016_FINAL_PDF.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of DISSERTATION_2016_FINAL_PDF_feltoltendo.pdf] PDF
DISSERTATION_2016_FINAL_PDF_feltoltendo.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Vígszínház, Communication, Theatre, Strategy
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 05. 10:23
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 01. 12:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet