A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése

Novák Nikolett (2016) A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of A_WestEnd_City_Center_Bevásárlóközpont_marketingstratégiájának_elemzése_BGE2016.pdf] PDF
A_WestEnd_City_Center_Bevásárlóközpont_marketingstratégiájának_elemzése_BGE2016.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Szántó Szilvia
UNSPECIFIED
főiskolai docens PhD

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Marketingstratégia, WestEnd City Center, Bevásárlóközpont, Stratégia, Marketing
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2016. Dec. 06. 09:50
Last Modified: 2017. Jan. 30. 13:25

Actions (login required)

View Item View Item