A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése

Novák Nikolett (2016) A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A_WestEnd_City_Center_Bevásárlóközpont_marketingstratégiájának_elemzése_BGE2016.pdf] PDF
A_WestEnd_City_Center_Bevásárlóközpont_marketingstratégiájának_elemzése_BGE2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, WestEnd City Center, Bevásárlóközpont, Stratégia, Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 06. 09:50
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 30. 13:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet