Szabó Zsuzsanna Hajnalka (2016) A munkáltatói márkaépítés szerepe az Eaton első globális üzleti szolgáltatóközpontjában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A munkáltatói márkaépítés szerepe az Eaton első globális üzleti szolgáltatóközpontjában.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2100. December 05.. Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Diplomadolgozatom célja, hogy az Eaton Magyarországi Business Service Center-ének employer branding tevékenységét vizsgáljam. Napjainkban a vállalatok közötti verseny több színtéren zajlik, többek között Porter is ezt elemzi öttényezős modelljében. Így tehát a vállalatok célja az, hogy lehetőség szerint minden ilyen területen felvegyék a harcot versenytársaikkal. Az egyik ilyen terület nem más, mint a munkaerőpiac. Az elmúlt években megváltozott munkaerő-piaci viszonyok között a vállalatok is felismerték, hogy a versenyerőt jelent számukra a lehető legjobban képzett, az adott munkára leginkább alkalmas valamint innovatív munkaerő megtalálása, így tudják a fogyasztóik számára a legnagyobb értéket nyújtani.
Magyar cím
A munkáltatói márkaépítés szerepe az Eaton első globális üzleti szolgáltatóközpontjában
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Int. Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Munkáltatói márka, munkáltatói márkaépítés, Employer branding |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 05. 11:49 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |