A munkáltatói márkaépítés szerepe az Eaton első globális üzleti szolgáltatóközpontjában

Szabó Zsuzsanna Hajnalka (2016) A munkáltatói márkaépítés szerepe az Eaton első globális üzleti szolgáltatóközpontjában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A munkáltatói márkaépítés szerepe az Eaton első globális üzleti szolgáltatóközpontjában.pdf] PDF
A munkáltatói márkaépítés szerepe az Eaton első globális üzleti szolgáltatóközpontjában.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2100. December 05..

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Diplomadolgozatom célja, hogy az Eaton Magyarországi Business Service Center-ének employer branding tevékenységét vizsgáljam. Napjainkban a vállalatok közötti verseny több színtéren zajlik, többek között Porter is ezt elemzi öttényezős modelljében. Így tehát a vállalatok célja az, hogy lehetőség szerint minden ilyen területen felvegyék a harcot versenytársaikkal. Az egyik ilyen terület nem más, mint a munkaerőpiac. Az elmúlt években megváltozott munkaerő-piaci viszonyok között a vállalatok is felismerték, hogy a versenyerőt jelent számukra a lehető legjobban képzett, az adott munkára leginkább alkalmas valamint innovatív munkaerő megtalálása, így tudják a fogyasztóik számára a legnagyobb értéket nyújtani.

Magyar cím

A munkáltatói márkaépítés szerepe az Eaton első globális üzleti szolgáltatóközpontjában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Munkáltatói márka, munkáltatói márkaépítés, Employer branding
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 05. 11:49
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet