Brandt Ilona (2016) Marketingstratégia a magyar jegestea piacon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Brandt_Ilona_szakdolgozat_2016.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (2MB) |
|
PDF
Hivatalos bejegyzés Brandt Ilona.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (56kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Jegestea, Marketingstratégia, Magyarország |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 06. 15:42 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 13:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |