Brandváltás hatása az Aquaworld Resort Budapest vendégforgalmi adataira, és hatékonysága a dolgozók márkaismertségével összefüggésben

Ungvári Márk (2016) Brandváltás hatása az Aquaworld Resort Budapest vendégforgalmi adataira, és hatékonysága a dolgozók márkaismertségével összefüggésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Ungvári Márk szakdolgozata, 2016.pdf] PDF
Ungvári Márk szakdolgozata, 2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2116. December 12..

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Holczerné Szentirmai Ágnes
NEM RÉSZLETEZETT
címzetes főiskolai docens

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Aquaworld Resort Budapest, Brandváltás, Márka, Turisztikai termék, Márkaérték
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 22. 14:12
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 07. 10:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet