Ungvári Márk (2016) Brandváltás hatása az Aquaworld Resort Budapest vendégforgalmi adataira, és hatékonysága a dolgozók márkaismertségével összefüggésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Ungvári Márk szakdolgozata, 2016.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2116. December 12.. Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Aquaworld Resort Budapest, Brandváltás, Márka, Turisztikai termék, Márkaérték |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 22. 14:12 |
Utolsó módosítás: | 2017. Feb. 07. 10:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |