Az online kommunikációs tevékenységek az idegenforgalomban, kiemelten a szállodaértékelő platformok területén és azok hatásai a turistákra

Tóth Gergő János (2016) Az online kommunikációs tevékenységek az idegenforgalomban, kiemelten a szállodaértékelő platformok területén és azok hatásai a turistákra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Tóth Gergő János_Az online kommunikációs tevékenységek az idegenforgalomban, kiemelten a szállodaértékelő platformok területén és azok hatásai a turistákra.pdf] PDF
Tóth Gergő János_Az online kommunikációs tevékenységek az idegenforgalomban, kiemelten a szállodaértékelő platformok területén és azok hatásai a turistákra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Turizmus marketing, eWOM, Értékelő platformok, OTA, Online kommunikáció, Szájreklám
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 08. 16:41
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 27. 10:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet