Tóth Gergő János (2016) Az online kommunikációs tevékenységek az idegenforgalomban, kiemelten a szállodaértékelő platformok területén és azok hatásai a turistákra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Tóth Gergő János_Az online kommunikációs tevékenységek az idegenforgalomban, kiemelten a szállodaértékelő platformok területén és azok hatásai a turistákra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Turizmus marketing, eWOM, Értékelő platformok, OTA, Online kommunikáció, Szájreklám |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 08. 16:41 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jan. 27. 10:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |