Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül

Lőrincz Erika (2016) Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Accent , marketing , Offline, Online , Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 09. 08:59
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 10. 11:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet