Lőrincz Erika (2016) Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Accent , marketing , Offline, Online , Marketingkommunikáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 09. 08:59 |
Utolsó módosítás: | 2017. Feb. 10. 11:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |