Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében

Móricz Ádám Zsolt (2016) Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Móricz Ádám Zsolt_PPEU83.pdf] PDF
Szakdolgozat_Móricz Ádám Zsolt_PPEU83.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói elégedettség, T-Mobile, fogyasztói lojalitás, mobil szolgáltató
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 06. 13:17
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 30. 13:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet