Amikor a tartalom értékké válik. Digitális márkaépítés inbound marketing stratégiával

Gyenes Gábor (2016) Amikor a tartalom értékké válik. Digitális márkaépítés inbound marketing stratégiával. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of 20161201_Gyenes_Gabor_MSC_szakdolgozat_FIN.pdf] PDF
20161201_Gyenes_Gabor_MSC_szakdolgozat_FIN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Inbound marketing, Márkaépítés, Infokommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 03. 08:13
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 15:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet