E-commerce: Consumer Behaviour on the Business-to-Business vs. Business-to-Consumer Market

Csató Fanni (2016) E-commerce: Consumer Behaviour on the Business-to-Business vs. Business-to-Consumer Market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Thesis_FINAL2_CsatóFanni.pdf] PDF
Thesis_FINAL2_CsatóFanni.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 02..

Download (1MB)

Magyar cím

E-kereskedelem: Fogyasztói magatartás a B2B vs. a B2C piacokon

Angol cím

E-commerce: Consumer Behaviour on the Business-to-Business vs. Business-to-Consumer Market

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-commerce, marketing, business-to-business, business-to-consumer
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 07. 08:41
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 02. 11:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet