Csató Fanni (2016) E-commerce: Consumer Behaviour on the Business-to-Business vs. Business-to-Consumer Market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis_FINAL2_CsatóFanni.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 02.. Download (1MB) |
Magyar cím
E-kereskedelem: Fogyasztói magatartás a B2B vs. a B2C piacokon
Angol cím
E-commerce: Consumer Behaviour on the Business-to-Business vs. Business-to-Consumer Market
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-commerce, marketing, business-to-business, business-to-consumer |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 07. 08:41 |
Utolsó módosítás: | 2017. Feb. 02. 11:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |